Tamro on uuden apteekkarin apuna

Tamro uuden apteekkarin tukena

Apteekkilupa myönnetty? Onneksi olkoon!

Uuden apteekkarin aloittaessa eteen tulee monia ratkottavia asioita aina tilausten laskutuksesta valikoiman suunnitteluun ja sidosryhmäyhteistyön luomiseen lähialueella. Apteekin arjen kumppanina Tamro on tukenasi myös apteekin muutostilanteissa.

Vuosien kokemus apteekkiyhteistyöstä - Tamron apteekkiedustajat tukenasi

Apteekkiedustajillamme on vankka tuntuma apteekkikentän toimintaan. Käymme aloittavan apteekkarin kanssa mielellämme keskustelua siitä, mikä kyseisessä apteekissa on toiminut aiemmin ja ideoimme yhdessä, miten toimintaa voisi kehittää. Tuloksellista toimintaa ei kannata lopettaa apteekkarin vaihtuessa.

Yhteistyö Tamron kanssa

Apteekkikuljetukset ja jakelun aikataulu

Toimitamme tuotteet apteekkeihin lähtökohtaisesti viitenä päivänä viikossa (ma-pe). Kysy myös mahdollisuudesta lauantaijakeluun!

Apteekin tuotevalikoiman suunnittelu

Autamme sinua tekemään päätöksiä siitä, mitä kannattaa ottaa hyllyyn ja mitä ei. 

Sidosryhmäyhteistyö uuden apteekin alueella

Saat vinkkejä ja tukea paikallisten sidosryhmien, kuten hammashoitoloiden ja hoitokotien, kanssa toimimiseen. 

Kuljetusten korkea laatu

Lääkkeiden saatavuus ja toimitusvarmuus sekä lääkejakelun korkea laatu ovat toimintamme kulmakiviä. 

Apteekin näkyvyys: sosiaalinen media ja mainonta

Tarjoamme tukea ja valmiita materiaaleja sosiaalisen mediaan ja mainontaan. Apteekkiedustajamme pitävät sinut ajan tasalla mm. siitä, mikä nyt on ajankohtaista ketjulla tai lehdessä. Saat mahdollisuuksia lähteä mukaan ilmoitukseen, arvontoihin ym.

Tuki poikkeustilanteissa

Olemme turvaamassa potilaiden lääkityksen jatkuvuutta myös poikkeustilanteissa. Huolehdimme  lääkkeiden hätätoimituksista apteekkeihin sekä erityislupavalmisteiden, raaka-aineiden, pakkaustarvikkeiden ja kilotavaroiden maahantuonnista. 

Näin haet uutta asiakkuutta Tamroon

Arjen asiointi hoituu kätevästi MyTamron kautta. MyTamro on selaimessa toimiva helppokäyttöinen palvelukanava, joka kokoaa yhteen kaikki Tamron sähköisen asioinnin palvelut. Löydät MyTamrosta ajantasaiset tiedot mm. toimitusmaksuista ja laskutusaikataulusta.

Kaikki Tamron asiakkailleen tarjoamat sähköiset palvelut ovat käytettävissä MyTamrossa. Saat MyTamron käyttöön apteekissasi täyttämällä ja palauttamalla Tamron sähköisten palveluiden käyttöehtosopimuksen asiakaspalveluun. Sopimus uusitaan apteekkarin vaihtuessa. Käyttäjätunnukset itsellesi ja henkilöstölle voit tilata tunnustilauslomakkeella.

Tilinavaussopimuksen löydät MyTamrosta. Täytä, tulosta ja lähetä tilinavaussopimus Tamron asiakasrekisteriin. Otamme sinuun yhteyttä lähetyksen saatuamme.

Jos sinulla ei vielä ole MyTamro-tunnuksia, voit pyytää sopimuspohjan myös sähköpostitse asiakasrekisteristä. 

Tamron ennakkomaksutili-järjestelmä mahdollistaa laskujen maksun joustavasti ennakkoon. Tiliä ja sen varoja käytetään apteekin Tamrolta ostamien tavaroiden ja palveluiden maksuun. Laskut suoraveloitetaan perustetulta tililtä laskun eräpäivänä. Tilille siirretyistä ennakkomaksuista kertyy hyvityskorkoa, jotka lisätään tilin pääomaan kuukausittain. Tilin voi perustaa Danske Bank, Nordea tai Pohjola -pankkiin. Palveluun liittyminen ei edellytä nykyisen pankkisuhteen muuttamista.

Ennakkomaksutili-järjestelmään, tilin irtisanomiseen ja kaikkiin laskuihin liittyviin kysymyksiin vastaa mielellään asiakaspalvelumme. Kysy myös ajantasaista korkotarjousta ennakkomaksutilille!

Autamme Sinua menestymään apteekin alkutaipaleella. Ota yhteyttä!

Tamron apteekkiedustajat