Näitä etuja kampanjapalvelu tarjoaa
Tavoitat apteekit ja pian myös luontaistuotekaupat siellä missä tuotteita vertaillaan, valitaan ja tilataan.
MyTamrosta tilataan päivittän suuri määrä lääke- ja luontaistuotevalmisteita. Ostoskori on tilauksen tärkeä elementti ja siellä näkyvät ne kampanjat, jotka on suunnattu kullekin käyttäjälle.
Kampanjoita on mahdollisuus kohdentaa esim. apteekkiketjuttain alueellisesti, jolloin voi tarjota täsmällisesti tiettyä hintaa tai tuotetta toivotulle kohderyhmälle.
Voit tukea apteekkien tuotemyyntiä mediapankin kautta erilaisilla materiaaleilla ja hyllytysehdotuksilla.
Kun apteekeilla on valmista materiaalia käytössään, niin displayt, hyllytys kuin sosiaalisen median hyödyntäminen tukevat myyntiä ja kerrannaisvaikutusta brändin nostamisessa.
MyTamron tuotetiedoissa näkyy myös kampanjassa reaaliaikainen varastosaldo. Reaaliaikainen saatavuustieto mahdollistaa kampanjatuotteiden riittävyyden ja ennakoinnin.
Lääkeyritys voi varmistaa, että kampanjatuotteita on tarjolla kysynnän mukaan ja apteekit ja luontaistuotekaupat voivat tehdä tilauksia menekin mukaan.
MyTamro kampanjapalvelu on myynnin tukemiseen verraton apu. Mutta kampanjan sisältönä voi olla myös tiedottaminen tai uuden tuotteen lanseeraus.
Kampanjapalvelun kautta voi myös viestiä apteekeille ja luontaistuotekaupoille esim. valtakunnallisesta mainoskampanjasta televisiossa ja siten yksittäinen myyntipiste voi hyödyntää mainonnan tuoman näkyvyyden.
Ole meihin yhteydessä - autamme mielellämme MyTamro kampanjapalvelun käyttöönotossa!
Tomi Hakala
avainasiakaspäällikkö, lääke- ja terveystuoteyritykset
Ulla Sääski
avainasiakaspäällikkö, lääke- ja terveystuoteyritykset
Petteri Lajolinna
avainasiakaspäällikkö, lääke- ja terveystuoteyritykset