Asiakkaiden ääni kuuluu toiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisessä

24.6.2021 8:00
Ajankohtaista/News
Blogi_asiakaslähtöisyys

Asiakaskokemus koostuu monista pienistä palasista. Toisaalta kyse on tarkkaan hiotuista prosesseista, jotka pyörivät taustalla, kun asiakkaan tarvitsemaa palvelua tuotetaan. Toisaalta taas asiakkaalle on tärkeää, että kaikki kohtaamiset hoituvat sujuvasti, häntä kuunnellaan ja asiat hoidetaan loppuun hyvällä palveluasenteella. Jos virheitä sattuu, ne korjataan nopeasti ja virheistä opitaan. Näiden asioiden varmistaminen ja eteenpäin kehittäminen on meille tamrolaisille tärkeää. Jokapäiväisessä toiminnassamme tavoitteenamme on varmistaa, että asiakkaan arki sujuu ja lääketoimitukset toimitetaan virheettömästi ja ajallaan, toteavat asiakasryhmäpäällikkö Jonna Niemi ja asiakaskokemuspäällikkö Susanna Helenius.

Asiakkaamme arvostavat tutkitusti ennakoivaa, nopeaa ja läpinäkyvää viestintää. Etenkin häiriötilanteissa, joilla on vaikutusta lääketoimituksiin, on ensiarvoisen tärkeää saada tieto pikaisesti. Näitä tilanteita varten otamme tänä kesänä käyttöön pikaviestipalvelun. Palvelun kautta voimme lähettää tekstiviestejä apteekkiasiakkaillemme nopeaa reagointia vaativissa tilanteissa. Uusi pikaviesti täydentää MyTamro-palvelukanavassa ja sähköpostilla tehtävää asiakasviestintää.

Kehitämme toimintaamme ja palveluitamme asiakkaidemme tarpeiden mukaisesti ja asiakkaitamme kuunnellen. Meille on mahdollista lähettää asiakaspalautetta puhelimitse, sähköpostitse, MyTamro-palvelukanavassa, www.tamro.fi sivuilla sekä henkilökohtaisissa kohtaamisissa. Näiden lisäksi sparrailemme säännöllisesti yhteistyön merkeissä apteekkiasiakkaistamme koostuvan kehitysryhmän kanssa.

Olemme kiitollisia kaikesta palautteesta ja rohkaisemme antamaan palautetta - vaikkapa MyTamron kautta tai meille henkilökohtaisesti.

Toivotamme kaikille asiakkaillemme aurinkoista ja hyvän mielen kesää!